Monday, November 14, 2005

 

Autor 3

I když jsem mohl své vzpomínky doplnit tímto cenným dokumentem, nebyl jsem si stále jist, zda bych byl schopen napsat úplnou a přesnou historii bitvy u Midwaye. Přišlo mi proto velmi vhod, když fregatní kapitán Masatake Okumiya, jehož znám už dlouhá léta, vyslovil ochotu pomáhat mi a stal se mým velmi účinným a povolaným spolupracovníkem. Je stejně jako já námořní letec a plně sdílí můj názor, že je velmi důležité, aby byl vypracován přesný záznam o bitvě z japonského hlediska. Zpracovával zejména ony části knihy, které se přímo netýkají Nagu-mova svazu.
Snažili jsme se vylíčit průběh bitvy co nejobjektivněji, aby náš záznam měl skutečnou historickou hodnotu. Všechny údaje o námořních akcích Spojených států jsou čerpány z úředních publikací Spojených států.
Únor 1951
MICUO FUČIDA

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?